Звернення громадян

Звіт по роботі із зверненнями громадян за 2017 рік у порівнянні з 2016 роком

Протягом 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 824(2561)  звернення громадян, що на 1737 звернень, або на -210,80% менше ніж за 2016 рік. До органів місцевого самоврядування за звітній період надійшло 626(639) звернень, що на 13 звернень, або на 2,07% менше.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня   2008 року № 858 районною державною адміністрацією забезпечено застосування Класифікатора звернень громадян. За результатами розгляду звернень: вирішено позитивно 409(814), надано вичерпні роз’яснення 978(2339), відмовлено у задоволенні 0(0), інше 65(47). За формою надходження: поштою – 1032(2769), електронні звернення (петиції) – 7(5), на особистому прийомі – 418(431). За ознакою надходження: повторних - 0(0). За суб’єктом: колективних - 101(73).

За звітний період від мешканців Олешківського району на адресу вищих інстанцій надійшло 33(167) звернень: 1(13) - адресовано до Адміністрації Президента України, 1(0) – до РНБОУ, 0(2: з них 1- електронна петиція) – до Апарату Верховної Ради України, 1(6) - до Секретаріату Кабінету Міністрів України, 0(1) – до Пенсійного Фонду України,  0(1) – до Уповноваженого Президента України з прав дитини, 0(1) – до партії Всеукраїнського об’єднання «Батьківщина», 30(143) – до Херсонської обласної державної адміністрації. Як свідчить аналіз, у звітному періоді спостерігається зменшення надходження звернень у 5,06разів.

Поштою районна державна адміністрація отримала 802 звернення. За ознакою надходження з 802 звернень: 6 – дублетних, 10 – неодноразових, повторних – 0; за результатами розгляду: вирішено позитивно 56, відмовлено у задоволенні 0, дано роз’яснення 768, направлено за належністю 2.

 Протягом 2017 року від Херсонського обласного контактного центру до районної державної адміністрації надійшло 638(2252) звернень: з них 577(2173) – з Урядової гарячої лінії, 61(79) – з «Гарячої» телефонної лінії обласної державної адміністрації. Протягом звітного періоду також відбулося зменшення надходження звернень у 3,53 рази.

Аналізуючи кількість звернень громадян до органів влади за 2017 рік у порівнянні з 2016 рокомвидно, що  відбулося збільшення до районної ради 36(30) на 6 звернень, або на 16,66%, сільських рад (в тому числі три сільські об’єднані територіальні громади) 335(278) на 221 звернення, або на 0,94%, зменшення до районної державної адміністрації 824(2561) на 1737 звернень, або на -210,80%, міської ради 203(213) на 10 звернень, або на -4,93%, селищної ради 52(118) на 66 звернення, або -126,92%.

           У своїх зверненнях дописувачі порушили 1483(3461) питань, що на 1978 питань, або -133,38% менше ніж за 2016 рік, звернення надходили з таких питань: аграрної політики і земельних відносин – 121(172), транспорту і зв’язку – 6(32); фінансової, податкової, митної політики – 8(9); соціального захисту - 654(2431); праці і заробітної плати – 31(27); охорони здоров’я - 30(34); комунального господарства  - 239(179);  житлової політики – 33(83); екології та природних ресурсів – 18(21); забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 44(33); сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 45(29); освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 20(14); діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин – 0(2); діяльності центральних органів виконавчої влади – 1(2); діяльності місцевих органів виконавчої влади - 6(5); діяльності органів місцевого самоврядування – 21(14) та інші – 206(374).

         Найбільш пріоритетними для населення району є питання комунального господарства 239(179), що на 60 звернень, або на 25,10% більше, сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту 45(29), що на 16 звернень, або на 35,55% більше, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку 44(33), що на 11 звернень, або на 25% більше. Знизилася актуальність питань соціального захисту 654(2431), що на 1777 звернень, або         -271,71%, аграрної політики і земельних відносин 121(172), що на 51 звернення, або на -42,15%.

Слід зазначити, що із загальної кількості звернень, які надійшли до районної   державної   адміністрації та органів місцевого самоврядування за звітній період від найменш захищеної категорії громадян, якій приділяється велика увага, надійшло 130(719) звернень, що на 589 менше ніж за 2016 рік: від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій - 19(40), інвалідів I,II,IIIгрупи - 40(134),  ветеранів праці - 9(25), «дітей війни» - 25(46), від багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 33(470), від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи - 4(4).

Прийоми громадян (особисті та за місцем проживання громадян) в районній державній адміністрації здійснюються на підставі розпоряджень   голови   районної   державної адміністрації  від 12.06.2017 року № 344 «Про графіки прийому громадян голови районної державної адміністрації», 26.09.2017 року № 580 «Про графіки прийому громадян першого заступника голови районної державної адміністрації», 26.09.2017 року № 579 «Про графіки прийому громадян заступника голови районної державної адміністрації»                     (в розпорядженнях передбачено проведення двох особистих та двох виїзних прийомів не рідше чотирьох разів на місяць). Під час особистих прийомів керівництвом районної державної адміністрації прийнято 45 осіб.

В  районній  державній   адміністрації   працює гаряча телефонна лінія                   2-21-86, 2-22-63 (телефони довіри) для громадян, що виявили бажання особистого спілкування з керівництвом районної державної адміністрації. Протягом 2017 року на гарячу лінію надійшло 2 звернення (надано роз’яснення та  вирішено позитивно).

До районної державної адміністрації також надходять і електронні звернення, так за 2017 рік отримано та розглянуто 7 таких заяв, на які надано вичерпні роз’яснення відповідно до чинного законодавства.