Звернення громадян

Аудитори інформують про стан розгляду звернень у 2017 році

У 2017 році до Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області звернулось 97 громадян з 54 зверненнями, 8 – колективних.

На 46 надано відповіді, 6 залишаються на стадії розгляду, одне звернення повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян», одне звернення не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян».

У зверненнях громадян - про діяльність органів місцевого самоврядування – (14) і місцевих органів виконавчої влади (9), вимоги трудового законодавства і оплати праці (8), щодо соціального захисту населення (6), а також про сферу аграрної політики, охорону здоров’я, комунальне господарство, сферу житлової політики, екологію та природні ресурси, освіту, науково-технічну, інноваційну діяльність та з інших питань – 17.

Всі звернення розглянуто відповідно до вимог чинного законодавства. Заявникам надані своєчасні і обґрунтовані відповіді. Крім того, 8 звернень направлено за належністю. Випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень не встановлено.

Відповідно до положень Закону України «Про звернення громадян» керівництвом Управління вживаються заходи щодо проведення особистого прийому громадян. З цією метою затверджено Графік прийому громадян, який розміщено у приміщенні Управління та оприлюднено на офіційному веб-сайті Південного офісу Держаудитслужби, а також на місцевих веб-сайтах.

Заради підвищення ефективності зворотного зв’язку кожен громадянин може поінформувати про можливі порушення фінансово-бюджетної дисципліни та надсилати інформацію цілодобово на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

На отримані за «телефоном довіри» 0552 26 36 28 повідомлення надаються роз'яснення про повноваження Держаудитслужби та реалізації громадянами права на звернення і особистий прийом. 

Крім того, з метою забезпечення відкритості та прозорості у діяльності Управління у звітному періоді для надання відповідей на запитання громадян проведено 97 прямих телефонних ліній, оголошення про які розміщуються на офіційній веб-саторінці Південного офісу Держаудитслужби, а також на місцевих веб-сайтах.