Звернення громадян

Про підсумки роботи із зверненнями громадян району за 2016 рік

Районна державна адміністрація при розгляді звернень громадян керується Законом  України  «Про  звернення  громадян», Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

За 2016 рік до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування надійшло 3405(1354)  звернень громадян, що на 2051 звернення, або на 60,23% більше ніж за 2015 рік, з них: поштою – 452(449), електронні звернення (петиції) – 2(1), на особистому прийомі – 608(514), телефонним дзвінком – 2345(393).До органів місцевого самоврядування надійшло 828(659) звернень,районної державної адміністрації - 232(304). За суб’єктом: колективних - 82(90).

За звітний період від мешканців Олешківського району на адресу вищих інстанцій надійшло 166(165) звернень, у тому числі  13(6) - адресовано до Адміністрації Президента України, 3(2) – до Апарату Верховної Ради України, 5(1) - до Секретаріату Кабінету Міністрів України, 1(0) – до Пенсійного Фонду України,  1(0) – до Уповноваженого Президента України з прав дитини, 0(1) – до Міністерства Охорони здоров’я, 143(154) - до Херсонської обласної державної адміністрації, 0(1) - до Олешківської районної ради. Як свідчить аналіз, у звітному періоді спостерігається не значне збільшення звернень (на 1 звернень, або на 0,6% більшеніж за 2015 рік) на адресу вищих інстанцій.

Крім того, телефонним дзвінком надійшло 2345(393) звернень, з них 2336(390) до Державної установи Херсонський обласний контактний центр: 2257(368) з Урядової гарячої лінії (збільшилося на 1889 звернень, або на 83,7%), 79(22) – гарячої лінії обласної державної адміністрації (збільшилося на 57 звернень, або на 72,15% ); та 9(3) з гарячої лінії районної державної адміністрації (збільшилося на 6 звернень, або на 66,6 %).

Аналізуючи кількість звернень громадян до органів влади за 2016 рік у порівнянні з 2015 рокомвидно, що  відбулося збільшення до міської ради 213(170) на 43 звернення, або на 20,18%, селищних рад 149(113) на 36звернень, або 24,16%, сільських рад 436(337) на 99 звернень, або на 22,70%, зменшення до районної ради 30(39) на 9 звернень, або на -30%, до районної державної адміністрації 232(304) на   72 звернення, або на -23,7%,  

           У своїх зверненнях дописувачі порушили 3665(1438) питань, що на 2227 питань, або 60,76% більше ніж за 2015 рік, звернення надходили з таких питань: аграрної політики і земельних відносин – 235(161), транспорту і зв’язку – 36(14); фінансової, податкової, митної політики – 9(8); соціального захисту - 2412(489); праці і заробітної плати – 21(22); охорони здоров’я - 35(43); комунального господарства  - 205(151);  житлової політики – 114(65); екології та природних ресурсів – 14(9); забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 63(55); сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 32(16); освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 17(14); діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин – 4(1); діяльності центральних органів виконавчої влади – 0(0); діяльності місцевих органів виконавчої влади - 11(8); діяльності органів місцевого самоврядування – 19(9) та інші – 438(373).

Найбільш пріоритетними для населення району є питання соціального захисту - 2412(489), що на 79,72% більше ніж за 2015 рік, аграрної політики і земельних відносин – 235(161), що на 31,49% більше, комунального господарства - 205(151), що на 26,34% більше, житлової політики – 114(65), що на 42,98% більше.     

Слід зазначити, що із загальної кількості звернень, які надійшли до районної   державної   адміністрації та органів місцевого самоврядування за звітній період від найменш захищеної категорії громадян надійшло 783(268) звернень, що на 65,77% більше ніж за 2015 рік: від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій - 47(36), інвалідів I,II,IIIгрупи - 169(128),  ветеранів праці - 25(16), «дітей війни» - 57(44), від багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 480(43), від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи - 5(1). Районною державною адміністрацією та структурними підрозділами приділяється велика увага зверненням, які надійшли від інвалідів, ветеранів, учасників Великої Вітчизняної війни, учасників АТО та інших категорій малозахищених верств населення, громадян із окупованої території АР Крим, Східного регіону України.

Прийоми громадян (особисті та за місцем проживання громадян) в районній державній адміністрації здійснюються на підставі розпоряджень   голови   районної   державної адміністрації  від 15.09.2015 року № 437 «Про графіки прийому громадян першого заступника голови районної державної адміністрації», від 08.12.2015 року  № 617 «Про графіки прийому громадян заступника голови районної державної адміністрації»та затверджених графіків прийому громадян за місцем їх проживання першим заступником голови районної державної адміністрації поквартально (в розпорядженнях та графіках передбачено проведення двох особистих та двох виїзних прийомів не рідше чотирьох разів на місяць). Під час особистих прийомів керівництвом районної державної адміністрації прийнято 51 особу.

В  районній  державній   адміністрації   працює гаряча телефонна лінія                  (2-21-86, 2-22-63) для громадян, що виявили бажання особистого спілкування з керівництвом районної державної адміністрації. Протягом 2016 року надійшло                    9 звернень (4 - надано роз’яснення, 5 - вирішено позитивно), 2015 року надійшло 3 звернення (2 – надано роз’яснення, 1 – вирішено позитивно). 

Аналіз роботи щодо розгляду звернень громадян показує, що робота із зверненнями громадян та причини їх виникнення підлягають постійному аналізу та вивченню, районна державна адміністрація, її структурні підрозділи, забезпечують виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», актів Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень обласної державної адміністрації та власних  розпоряджень.