Туристична Цюрупинщина

ОГОЛОШЕННЯ

З метою створення умов для якісного та безпечного відпочинку туристів і відпочиваючихв області під час проведення курортно-туристичного сезону 2014 року, управлінням туризму та курортів обласної державної адміністрації організовано роботу «гарячої лінії» за номером телефону (0552) 26-46-86 

Вже 180 тисяч туристів відвідало Херсонщину

З початку курортно-туристичного літнього сезону 2014 року Херсонщину відвідало 180 тис. туристів, відпочиваючих та екскурсантів з різних областей України, ближнього та дальнього зарубіжжя.

В червні поточного року 42102 осіб охоплено послугами проживання та розміщення в закладах відпочинку та оздоровлення.

Близько 80 тис. осіб відпочило в індивідуальних засобах розміщення, наметових містечках, садибах сільського зеленого туризму, готелях,  відвідали біосферні заповідники та національні природні парки, стали учасниками міжнародних, всеукраїнських та регіональних фестивалів, проведених в області.

57898 дітейзабезпечено відпочинком та оздоровленням в дитячих закладах відпочинку, санаторіях, пришкільних таборах.

Що стосується закладіввідпочинку та оздоровлення, то їх кількість на 25% збільшилась в порівнянні з минулим роком (292 заклади в 2014 році проти 234 заклади в 2013 році). На 18% збільшилась кількість індивідуальних засобів розміщення в порівнянні з 2013 роком.

З початку літнього сезону 2014 року такі курорти Херсонщини, як Залізний Порт, місто – курорт державного значення Скадовськвженаповнені більш як на половину. Переважносюди їдуть відпочивати з Західної України, Київської, Донецької, Луганської, Дніпропетровськоїта Харківської областей.

Інші курорти – смт. Лазурне, с. Красне, с. Хорли, коса Арабатська Стрілка в червнібули завантажені десь на 15-20%.

У зв’язку з нестабільною соціально-політичною ситуацією в Україні, не замовляють відпочинок туристи з Росії та Білорусії, які раніше складали значну частину потоку на ці курорти.

Збільшення потоку туристів та відпочиваючих планується на липень-серпень поточного року. Це зумовлене пожвавленням відпускної компанії, збільшенням кількості сонячних днів та сприятливими погодними умовами.

 

 

Оголошено конкурс на кращий туристичний маршрут «Вихідні у Херсоні»

З метою популяризації позитивного іміджу міста та області, збільшення чисельності в'їзного та внутрішнього туризму, ознайомлення гостей та жителів міста з туристичним потенціалом регіону, його історією та сьогоденням, традиціями, культурними цінностями, управлінням культури Херсонської міської ради оголошено конкурс на кращий туристичний маршрут «Вихідні у Херсоні» (подробиці на офіційному туристичному сайті міста http://www.kherson-gid.com/ru/o-hersone/novosti/1067-turisticheskij-konkurs-vyhodnye-v-hersone.html).

До участі у конкурсі запрошено туроператорів та турагенства.

Основними критеріями оцінювання конкурсних робіт визначено професіоналізм, новизна і творчий підхід, повнота розкриття теми маршруту, тощо.

Організаторами конкурсу запропоновано учасникам надаватиконкурсні матеріали до31 березня 2014 року. Підведення підсумків та оголошення переможців конкурсу відбудеться наприкінці квітня поточного року.

Проведення конкурсу на кращий туристичний маршрут «Вихідні у Херсоні» сприятиме подальшому зростанню професійної майстерності організаторів екскурсій та подорожей, надасть можливість пропонувати жителям області та гостям Таврійського краю знайомство з найбільш привабливими куточками обласного центру. 

 

 

Медіа-проект «Херсонщина Туристична-2014»

         Вперше ілюстрований каталог-путівник по місцях дозвілля і відпочинку на Херсонщині «Херсонщина туристична» було представлено широкому загалу у 2012 році під час проведення ІІ Міжнародного туристичного форуму «Розвиток екологічного туризму в країнах Чорноморського басейну: ресурси та інновації», який відбувся 19-20 квітня 2012 року в м.Херсоні.

Головною метою видання є розширення інформаційного простору популяризації туристичної привабливості Херсонщини, допомога жителям та гостям Таврійського краю пізнавати нашу екологічно чисту область, її унікальні природні, історичні, культурні пам’ятки.                                                                                                                                                                                             

Засновниками каталогу «Херсонщина туристична» – брендинговим агентством «Грейдс» у співпраці з редакцією журналу «Потьомкін Сіті», громадськими організаціями, інформаційними партнерами, управлінням туризму та курортів облдержадміністрації.

Цього року організаторами запропоновано значно масштабніший  медіа-проект «Херсонщина Туристична-2014», який включатиме в себе (подробиці про медіа-проект доступні за посиланням: khersonregion.com.):

1.     видання яскравого та об'ємного друкованого каталогу, насиченого інформацією про красу Таврії, переважну більшість місць відпочинку і туризму, дозвілля та шопінгу Херсонщини;

2.     інтернет-версію каталогу khersonregion.com, яка буде згодом інтегрована в популярні сайти нашої області, такі як портал more.ks.ua, проекти «Віртуальний Херсон» (3dkherson.com) і «Віртуальна Україна» (ukraina3d.com).

Близько 70% видання складатимуть конкретні рекламні пропозиції суб’єктів туристичної індустрії, серед яких – заклади оздоровлення та відпочинку, об’єкти зеленого туризму, ресторани і готелі, розважальні центри, інфраструктурні об’єкти, служби сервісу та транспорту та інші фірми, яким є що запропонувати жителям і гостям Херсонщини. Інша частина видання включатиме інформацію про туристичні та екскурсійні маршрути, історію та культуру, природно-заповідні об’єкти, соціальні та інвестиційні проекти в галузі туризму, тощо.

Видання має стати «візитною карткою» області, допомогти жителям і гостям області в ефективному плануванні відпочинку та дозвілля на Херсонщині. Корисним проект буде і всім представникам індустрії туризму, а саме у пошуку потенційних клієнтів та ділових партнерів.

З друкованим каталогом та його електронною версією, за розрахунками організаторів зможуть за рік ознайомитися не менше 2-х млн. жителів нашої країни та зарубіжжя.

Популяризація іміджу України та її туристичних можливостей