Адміністративні послуги

Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП)

c_100_100_16777215_00___images_adm-map.png

Центр надання адміністративних послуг  розташований за адресою:

 м. Олешки, вул. Гвардійська, 24(І поверх ).

Контакти:

Керівник Центру-адміністратор - Балеско Світлана Олексіївна, тел. 0(5542) 2 17 68

е- mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Адміністратор Центру- Кауфман  Тетяна Петрівна, тел. 0(5542) 2 17 68

Графік  роботи Центру :
понеділок:  з 08.00 до 15.00 год.
вівторок:  з 08.00 до 15.00 год.
середа: з 08.00 до 15.00 год.
четвер:  з 08.00 до 20.00 год.
п`ятниця: з 08.00 до 15.00 год.
субота- вихідний
неділя – вихідний
без перерви на обід.
 

Центр надання адміністративних послуг утворено розпорядженням голови Цюрупинської районної державної адміністрації  від 27.11.2013 року № 529 «Про утворення Центру надання адміністративних послуг Цюрупинської  районної державної адміністрації Херсонської області»,відповідно до вимог Закону України “Про адміністративні послуги”.

Центр надання адміністративних послуг є постійно діючим робочим органом районної державної адміністрації, створеним з метою забезпечення надання адміністративних послуг у Цюрупинському районі.

Утворення Центру

 Положення

Регламент 

Про визнання такими, що втратили чинність, деяких розпоряджень голови Цюрупинської районної державної адміністрації Херсонської області

ПЕРЕЛІК, адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Олешківської районної державної адміністрації 

№ з/п

 Перелік адміністративних послуг

 Інформаційна картка

Технологічна картка

Бланки заяв та зразки їх заповнення

Реєстраційна служба

1.

 Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи, яка має намір стати підприємцем

завантажити

завантажити

заява

2.

Видача витягу, виписки, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців

завантажити

завантажити

заява

3.

Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи

завантажити

завантажити

заява

4.

Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відомостей про створення відокремленого підрозділу юридичної особи або про його закриття

завантажити

завантажити

заява

5.

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців

завантажити

завантажити

заява

6.

Видача юридичним особам дублікатів оригіналів їх установчих документів та змін до них

завантажити

завантажити

заява

7.

Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, злиття, приєднання, поділу або перетворення

завантажити

завантажити

заява

8.

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем за її рішенням

завантажити

завантажити

заява

9.

Державна реєстрація: 
 права власності на нерухоме майно , інших речових прав на нерухоме майно (крім державної реєстрації іпотеки нерухомого майна)

завантажити

завантажити

заява

10.

Видача витягу, інформаційної довідки та виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

завантажити

завантажити

заява

11.

 Реєстрація громадського об’єднання

завантажити

завантажити

заява

12.

Прийняття повідомлення про утворення громадського об’єднання

завантажити

завантажити

заява

13.

 Видача дубліката оригіналу свідоцтва про реєстрацію громадського об’єднання та/або статуту

завантажити

завантажити

заява

14.

 Внесення до Реєстру громадських об’єднань відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання

завантажити

завантажити

заява

15.

 Прийняття повідомлення про зміни до статуту громадського об’єднання, зміни у складі керівних органів громадського об’єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, зміну місцезнаходження зареєстрованого громадського об’єднання

завантажити

завантажити

заява

16.

Прийняття повідомлення про зміну найменування громадського об’єднання, мети (цілей), зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, утворене шляхом прийняття повідомлення про утворення

завантажити

завантажити

заява

17.

 Внесення до реєстру громадських об’єднань запису про рішення щодо саморозпуску або реорганізації громадського об’єднання, а також про припинення діяльності громадського об’єднання

завантажити

завантажити

заява

18.

Державна реєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження

завантажити

завантажити

заява

19.

Перереєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження

завантажити

завантажити

заява

20.

Видача дубліката свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження

завантажити

завантажити

заява

21.

Визнання недійсним свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження на підставі повідомлення засновника

завантажити

завантажити

заява

Державна міграційна служба

22.

Оформлення та видача або обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон (у тому числі термінове оформлення)

завантажити

завантажити

заява

23.

 Оформлення та видача проїзного документа дитини

завантажити

завантажити

заява

24.

Оформлення та видача паспорта громадянина України

завантажити

завантажити

заява

25.

Оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого

завантажити

завантажити

заява

26.

 Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку

завантажити

завантажити

заява

27.

 Реєстрація місця проживання особи

завантажити

завантажити

заява

28.

Зняття з реєстрації місця проживання особи

завантажити

завантажити

заява

29.

 Реєстрація місця перебування особи

завантажити

завантажити

заява

30.

Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи

завантажити

завантажити

заява

Держгеокадастр

31.

Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру

завантажити

завантажити

заява

32.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку

завантажити

завантажити

заява

33.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу

завантажити

завантажити

заява

34.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу

завантажити

завантажити

заява

35.

Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу

завантажити

завантажити

заява

36.

 Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу

завантажити

завантажити

заява

37.

Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу

завантажити

завантажити

заява

38

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

завантажити

завантажити

заява

 

1) витягу з Державного земельного кадастру про:

завантажити

завантажити

заява

землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць

завантажити

завантажити

заява

обмеження у використанні земель

завантажити

завантажити

заява

земельну ділянку

завантажити

завантажити

заява

2) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)

завантажити

завантажити

заява

3) викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації

завантажити

завантажити

заява

39.

Видача довідки про: 
1) наявність та розмір земельної частки (паю)

завантажити

завантажити

заява

2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання)

завантажити

завантажити

заява

40.

 Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою

завантажити

завантажити

заява

41.

Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями

завантажити

завантажити

заява

42.

Видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників

завантажити

завантажити

заява

43.

Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

завантажити

завантажити

заява

44.

Видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів

завантажити

завантажити

заява

Держсанепідслужба

45.

Видача фізичним особам висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об’єктів

завантажити

завантажити

заява

Послуги ДСНС

46.

Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки

завантажити

завантажити

заява

Послуги структурних підрозділів райдержадміністрації

Відділ містобудування та архітектури

47.

Видача будівельного паспорта забудови  земельної ділянки

завантажити

завантажити

заява

48.

Надання  містобудівних умов та обмеженьзабудови земельної ділянки

завантажити

завантажити

заява

49.

Надання висновку про погодження документації із землеустрою

завантажити

завантажити

заява

Управління соціального захисту населення

50.

Встановлення статусу та видача посвідчення «Ветеран праці»

завантажити

завантажити

заява

51.

 Встановлення статусу та видача посвідчення «Учасник війни»

завантажити

завантажити

заява

52.

Встановлення статусу та видача посвідчення «Інвалід війни»

завантажити

завантажити

заява

53.

Встановлення статусу та видача посвідчення «Член  сім’ї загиблого »

завантажити

завантажити

заява

54.

 Встановлення статусу та видача посвідчення «Жертва нацистських переслідувань»

завантажити

завантажити

заява

Проект «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту»

Цюрупинська районна державна адміністрація спільно з Херсонською дирекцією Українського державного підприємства поштового зв’язку "Укрпошта" здійснюють реалізацію проекту "Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту".

Впровадження цієї програми розпочалось із затвердження Регламенту взаємодії між Цюрупинською районною державною адміністрацією і Херсонською дирекцією УДППЗ "Укрпошта" щодо забезпечення спрощеного доступу громадян, суб’єктів господарювання до адміністративних послуг.

Ця спільна соціальна поштово-державна програма дає змогу передусім мешканцям сільської місцевості, віддалених населених пунктів, чи громадянам, котрі цінують свій час, отримати  адміністративні послуг просто звернувшись до найближчого поштового відділення. Проект виключає корупційну складову, перебування в чергах, поїздки і витрати часу для отримання необхідних адміністративних послуг.

У приміщенні поштового відділення Укрпошти можна ознайомитися з інформацією про адміністративні послуги. Компетентний співробітник пошти допоможе заповнити всі необхідні бланки, ознайомить з правилами та порядком оформлення.

Громадяни або суб’єкти господарювання мають можливість відправити через відділення поштового зв’язку оформлений пакет документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, листом з оголошеною цінністю та описом вкладення з рекомендованим повідомленням, а потім отримати кінцевий документ.

На офіційному веб-сайті Цюрупинської районної державної адміністрації в розділі «Адміністративні послуги», розміщено перелік адміністративних послуг і технологічні та інформаційні картки на всі адміністративні послуги, що надаються через відділення поштового зв’язку.

Зекономте свій час – звертайтесь за адміністративними послугам до найближчого відділення Укрпошти!

Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту

 

Перелік адміністративних послуг, що надаються через відділення поштового зв’язку району

 

 

Матеріали:

Нормативно – правова база

Новини

Перелік адміністративних послуг, які можна отримати в Центрі надання адміністративних послуг розшириться

Складовою частиною Центру надання адміністративних послуг  Цюрупинської районної державної адміністрації Херсонської області, є дозвільний центр, утворений відповідно до Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, який забезпечує надання адміністративних послуг з видачі (переоформлення, видачі дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.

 

Електронний сервіс замовлення витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку

  На офіційному веб-сайті Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру http://map.land.gov.ua/  (у розділі “Публічна кадастрова карта”) працює електронний сервіс замовлення витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку. Сервіс дозволяє здійснити оплату послуги за допомогою електронного платіжного засобу та замовити одержання витягу у будь-якому зручному для вас центрі надання адміністративних послуг.

Центр надання адміністративних послуг (відео)

         З 1 січня поточного року в Україні набув чинності новий порядок реєстрації нерухомого майна. Нагадаємо основні моменти нового порядку, який повинен знати кожен власник нерухомості.

     Так, за новими правилами, свідоцтво про право на нерухомість видаватися не буде, а оформити його можна тільки в електронному вигляді.

     При цьому, тепер право на нерухомість буде підтверджуватися через інтернет. А реєстрацію нерухомості можна буде проводити в нотаріусів без обмежень.

     Факт володіння майном буде підтверджуватися рішенням, оформленим в електронному вигляді. На руки власник може отримати роздруківку цього рішення, але на неї не ставиться ні підпис, ні друк реєстратора.

      У той же час, як відзначають деякі експерти, таке нововведення може викликати недовіру у людей похилого віку, коли їх право на квартиру підтверджується звичайної роздруківкою.

       Крім того, деякі побоюються, що у зв'язку з тим, що тепер не буде "документа з синьою печаткою", може бути сплеск рейдерських атак на нерухомість. Тому власникам радять періодично перевіряти свої об'єкти власності в реєстрі, доступ до якого може отримати кожен зареєстрований.